närcon 2014

Har varit på NärCon sen i onsdags o kom hem igår halv tio pga problem med tåget från stockholm. 
Har haft ett riktigt nice o HETT konvent, fick gå runt med paraply om jag var utomhus pga det var nära 30 grader varmt i skuggan så gissa värmen i solen! det var betydligt större i år då dom spridit ut sig till Key-huset och D-huset. Det var mest att hinna med under fredagen då jag var på Lolita meetup och träffade andra som gillart, kände inte en enda så prata en liten stund. efter en halvtimme gick jag då flera prata med varandra men vi tog en fin gruppbild iaf. 


senare på kvällen skulle jag vara med på walk-on i min Nyan cat cosplay. fick desutom vara först upp av oss ca 24 deltagare ^^ var pirrig först när vi ställt oss på led nedanför rampen till scen. såklart fick jag den mest skumma bild av alla ( känns det som) då jag ser så rolig ut. men nu är ju faktiskt nyan cat rolig o konstig så ja.. det funkar väll haha!