det är fan svårt

Jag behövde verkligen denna "semester" från tisdag till söndag. har haft lite svårt att befinna mig där jag är inneboende just nu pga en dam från ett gruppboende bakom lägenhetshuset i området som ska börja tjata med en så fort man syns. då sticker jag in fort som tusan (hon har samma beteende som en jobbig person i grundskoleklassen) så har ju känt mig ganska instängd.
 
Sen har det varit att det är så stökigt i hela lägenheten o trots påpekanden o tjat har det knappt hänt något vilket har gjort att jag mått ännu sämre. vill oftast vara mer i "mitt rum" men det blir ju ensamt o sen har jag ingen tv här nere. sen ekonomi delen var ju verkligen vattnet över kanten, nu har jag knappt råd till någonting efter att räkningar har betalats vilket kommer bli ett riktigt helvete. 
 
Jag längtar så satans mycket efter en egen bostad, har inte tyckt om att vara inneboende mer än hos kompisen i sundbyberg men då var det bara två månader ungefär. Men utan fast inkomst kommer jag inte långt...
#1 - MattisVovven

Det är hårda bud, vet hur det känns. Var stark.
*Klapp*