medlemskap i djurskuddet

Äntligen har jag kunnat bli medlem i Djurskyddet Karlstad, som tar hand om hemlösa katter. Jag vill nämligen framöver kunna antingen ställa upp som volontär på katthemmet eller ställa upp som jourhem o då är ett måste att vara medlem, annars går det inte. Då katter är ett av dom värdefullaste djuren enligt mig så känns det jävligt skönt att äntligen kunna prioritera det trots min ekonomiska sits. 
 
Fick lära mig så mycket genom att vara volontär på stockholms katthem under 5 ½ månad ifjol att jag vill kunna fortsätta på något sätt nu när jag är bosatt i värmland, t.ex köpte jag årets almenacka från sthlm precis som ifjol. Det fins stora o små sätt att hjälpa på, beroende på hur mycket man kan o orkar :)
 
 
#1 - Anna

Djur är så mysiga och jag älskar både katter och hundar. Familjens hund gick nyligen bort efter 12 år. Han lämnade en stor tomhet efter sig. Så jag förstår varför du vill göra det.

http://villemo.webblogg.se/2016/april/fragstund-i-videoformat-2.html