December

Det har varit väldigt dött på bloggen senaste månaden, det har varit mycket som hänt o det har varit mycket ångest med panikattacker efter varann. Praktiken flyter iaf på bra o skulle börjat testa o vara där på onsdageftermiddagen förra veckan MEN såklart drabbades jag av en hemsk förskylning med feber o slemhosta, febern försvann efter två dar men hostan var värre under julen. Jag blev hämtad av mamma så jag kunde vara med o få lite julfirande iaf med mat o godsaker o några klappar. På juldagen kände jag mig trång o eländig i hals o lungor så med hjälp av mamma pratade vi med 1177 o fick komma till akuten o vänta på att bli undersökt av en doktor, det fanns inga lediga tider på andra ställen MEN efter halva dagen fick jag hjälp. Hade bara en riktigt seg hosta så doktorn skrev ut en dunder medicin för hostan.