Problem med orken

Det känns verkligen att jag behöver bo i Karlstad, för vid tillfällen när jag jobbar med evenemang osv vore det bra o ha hyfsat nära hem så att jag får möjlighet till att vila i lugn o ro.

Om jag bara har ca 4 tim o ta det lungt så hinner jag inte hem o vila så länge pga behöver ta mig till residenstorget o byta buss mot Skoghall vilket kan ta olika lång tid. Jag drabbas fort av trötthet o behöver kunna vila annars riskerar jag o bli ett nervvrak vilket ingen vill att jag blir. Så jag längtar tills jag kan flytta igen o då ha mer cykelavstånd som funkar för mig.

Idag var nämligen en sådan dag, kunde knappt sova troligen pga att jag visste att jag måste upp tidigare än vad jag brukar gå upp o det skapade problem i min dygnsrytm ( vaknar ofta under nätterna )

#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Meh varför sa du inte hej till mig?;)

Svar: haha bra fråga, kanske blev lite blyg XD får hälsa vid nästa tillfälle
ladylinda