Putte i parken

Denna eftermiddag bestämde jag mig för att besöka gratisfestivalen i mariebergskogen, vädret var inge vidare men slapp regnet under den tiden jag var på plats. Jag kom nog dit ganska tidigt för det var rätt lite folk, men jag kollade runt i tälten o lyssna lite på musiken som spelades från stora scenen när det kördes gympa för publiken.

Sen kom ansvarige för Studiefrämjandets tält o jag hängde på dit o prata lite, drog fram ett spel o lär några fler besökare få prova på Tsuro som är ett perfekt nybörjar spel. Efter det hälsade jag på Hjärnkoll's tält o fick svara på lite frågor om psykisk ohälsa (som jag anser är sjukt viktigt o prata om) o som tack fick man ta en stor pin o andra småsaker :)

#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

meeeh varför sa du inte hej till mig?;)