Arbetsträna på röda korset

I tisdags påbörjade jag min arbetsträning på röda korset i Karlstad, jag ska vara där två dagar i veckan 4tim för att framöver förhoppningsvis öka med en dag till när jag inte är så jävla slut efter dom dagar jag har nu. Jag trodde först att det skulle vara roligare att vara uppe i butiken MEN jag trivs som tusan i källaren med två andra damer o en yngre tjej som sorterar o prismärker. Chefen sen är nog en av dom skönaste jag någonsin har mött! Hör får jag göra så mycket som JAG orkar o är inte tvingad att prestera mera. Vilket är det som jag behöver för att orka med o vänja mig o vara på arbete. Nästa vecka ska jag prova o hänga mer i butiken o se så att saker ligger på rätt plats o kläder hänger på rätt ställe.

En kompis ska prova o vara där imorn o kanske fortsätta som volontär där.

#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så kul att du hittat en plats du trivs på! Men skynda långsamt <3