Blev en jobbig fredag

Den här dagen blev verkligen inte som planerat utan blev helt åt skogen. Skulle varit till Forshaga o åkt vidare med en vän på utbildning för Studiefrämjandet o sen sova över hemma, men istället fick jag in i det sista tillslut medela att jag inte klarar av o delta pga efter dom senaste dagarna känner jag mig sjuk men ändå inte. Jag är stel o eländig i nacke, axlar o ena örat + öm i huvudet som pågått i två veckor o nu orkar jag inte alls något förutom att ligga i soffan.
All stress o satans ångest har troligen tagit knäcken på mig, spelar ingen roll om jag sover ordentligt så är jag dödstrött hela dagen.

Men tillslut drog jag mig upp o ordnade till frisyren o tog på mig ytterkläderna o gick till affären, fastnade vid halloween dekorationerna som var vid ingången, blev förtjust i en skål som liknade en fladdermus som blev med mig hem + mat.