Kommer få avslag

Tillslut kom svaret som dröjt tre månader för länge från den jävla försäkringskassan, att jag med sannolikhet kommer att få avslag på min ansökan om 50% aktivitetsersättning eftersom jag inte klarar o jobba mer än så. Den stora orsaken till att det blir detta beslut var tydligen pga att jag kunnat plugga 100% tidigare, det dom inte fattar är att plugg vs jobb är jävligt stor skillnad på! Sen så gick det inte alls bra på skolan i Sthlm, jag var nära o hoppa av vid ett antal tillfällen o mådde uselt. Sen så skoldagarna brukar vara ca 6 timmar o mellan 4-5 dagar i veckan. Det är SJUKT STOR SKILLNAD mot arbetsplatser.

Sen så har jag blivit allt sämre rent psykiskt av att konstant vara orolig över ekonomin, om pengarna ska räcka, hur ska jag ha råd med nya kläder när allt fler plagg är så trasiga att det inte lönar sig o laga dom? Det finns fan inga arbetsgivare som vill ge mig en chans till bättre självförtroende, möjlighet till egen inkomst för jag behöver anpassning gör att kunna jobba! Jag har seriöst blivit lämnad mellan stolarna..

FÖRSÄKRINGSKASSAN HAR STARTAT ETT KRIG SOM JAG SKA VINNA!!

#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

som jag skrev om förra veckan be om att få en remiss till Samspelet. Kravet är att du måste ha stör av MINST 2 myndigheter (f-kassan, af, landsting, kommun) men de har du väl?
Dock är de väntetid tror jag men värt de!

Svar: Morsan skällde ut handläggaren på FK så nu ska vi ändra ansökan till 100% plus få hjälp av nåt annat ställe o inte behöva vara på af. Ska nämna samspelet vid det mötet
linda karlsson