senaste pysslen

jag har varit dålig på att visa vad jag gjort för pyssel o kreativa grejjer på sista tiden, om jag inte mått för dåligt förstås. först så har jag blivit mer intresserad utav av pixelart med pärlplattor när jag hänger på Karlstad spelkultur förening. har gjort endel mindre saker innan jag ville testa på något större, denna Articuno fick jag bygga i omgångar då en-två plattor inte räckte. Har fäst fast den på en canvas som jag gjort bakgrunden till. får fixa en hänganordning så den kan sättas upp hemma.
 
sen har jag vågat mig på att göra tryck mönster på ett par svarta leggings, eftersom det är dåligt med kläder som jag gillar i min storlek så får man vara kreativ o fixa eget. jag blev riktigt nöjd med utseendet på dom. använde svart o lite silver tygfärg o klippte ut egenritade schabloner.