Bra shopping

Igår skulle jag igentligen tvätta men tyckte att vädret var för bra för o va inomhus så mycket så istället ändra jag tvätttid och gjorde en shopping planering. eftersom jag fyllde år förra veckan och jag har medlemskap hos bl.a Plantagen o då får man plocka med sig en 12st bukett rosor. samtidigt köpte jag lite tillbehör så jag kan odla egen krydda vid köksbordet o då valde jag att plantera citronmeliss. väl vid kassan visade det sig att jag hade 100kr rabatt på mitt medlemskap så det vart nästan gratis allt jag köpte.
 
var även till clas ohlson + biltema för att köpa usb minne till att flytta över 26 gb foton från min onedrive haha! det kostar att ha mer uttrymme numera så därför gör jag detta istället. sen köpte jag även en veckoplanerings plansch som skulle ha självhäftande möjlighet till målad vägg, men den sög rätt mycket. två flaskor med spray färg, en grå primer + silverfärg.