Saknad hårfärg

Kan ni tänka er vad mycket jag saknar min frisyr o spec hårfärg ifrån hösten 2013. Hade från början bara tänkt ordna flera blonda partier för sen lägga i Plume färg MEN Nää jag tog o fixa hela huvudet. Sen sommarn 2014 gjorde jag om o hade mörkbrun i hela pga skulle flytta till Sthlm o bli inneboende o ville inte riskera att färga ner hela deras badrum.

 
Året efter det satsade jag mer på mörkröd/brun färg o gillade det fram tills i vintras, har tyvärr haft endel håravfall pga all stressen så våga inte fixa det så mycket förrens NU. Det blev inte superbra o orsaken var nog alla tidigare toningar som satt i håret, så det gick inte o få längderna att bli ljusa nog (ville ordna en ombré) så nu är det i behov av klippning. Lade i endel blåaktig färg som knappt syns på bild.
 
Får väll se om jag har råd framöver o fixat.
2013
2017