One ok rock

När man väl kom fram till Debaser Strand på söder så trodde jag seriöst att inte alla skulle få plats för kön var rätt lång, men tur nog så hade jag fel för jag kom iaf in haha. Var lite drygt o stå ensam i 45 min o bara lyssna på folk framför o bakom som pratade.

Väl inne så tänkte jag ställa mig i kö för garderoben men ändra mig snart för om jag väljer att stå kvar i kön så kommer jag inte kunna ställa mig längre fram mot scenen. Så istället höll jag i jackan o placerade mig någorlunda nära scenen vid en pelare att luta emot. Förbandet var riktigt bra, Crown of Empire från Texas som körde metal core stil. Vi fick se dom i en halvtimma innan det blev paus igen under drygt 20 min då One ok rock dök upp o vi blev såklart tokiga av glädje! Många drog upp mobilerna för att få bra bilder så till o från var sikten inte den bästa men tur att man inte var kortare. Såklart sjöng man med när det blev låtar jag lyssnat mycket på, det var nog högst två låtar jag inte hade hört som spelades. 

Efteråt var jag både svettig o trött i fötterna som fan o det var riktigt gött att komma ut från den jobbiga trängseln i lokalen. Utsikten var det inget fel på vid vandrarhemmet jag sov i som hette The red boat vid slussen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)