Nyår utan energi

Hoppades att detta nyåret skulle bli lungt o trevligt istället för högljutt o jobbigt, så fel jag hade. Var först osäker på om jag alls ville iväg till kronoparken pga dåligt mående pga utslag i ansiktet o låga energin i huvudet, MEN det skulle ju bli en lugnare tillställning med lite dryck o kortspel/brädspel men istället blev det bara obekvämt sittande i köket med drickande o högljutt pratande som andra nyår. Jag föreslog några ggr att vi kunde flytta till andra rummet som är större men fick inget gehör. Jag blev allt mer utmattad av allt o smög in öronproppar men satt sjukt oskönt så satte mig själv i andra rummet o pilla på mobilen, en annan undra varför jag satt där själv o jag sa varför o sen försvann denne ut i köket igen. 


Ska vi inte spela snart? Försökte jag fråga men ingen reaktion från folk så när klockan närma sig kl 21:30 valde jag att dra hemmåt, jag kunde ha sagt att jag vill dra hemmåt men då hade jag troligen bara mötts av oförståelse o blivit övertalad att stanna. Synd att man ska känna sig tvungen att smyga iväg för att folk inte fattar.. en hörde av sig när jag var halvvägs nere till centrum o fråga vart jag tagit vägen o om jag mådde bra?

Jag tycker det är sjukt jobbigt att ha ökad känslighet för alla ljud o energiförrådet är aldrig fullt längre utan halvt