mina inre demoner

Det har blivit för mycket "fel" som hänt o då har jag tappat tycke om mig själv, vad duger jag till osv.. hur ska folk förstå? Jadu 😰 jag avskyr mig själv efter massa misslyckanden o att ha blivit utnyttjad o sen lämnad att jag blir obekväm o inte vågar satsa.




Jag klarar inte ens att hitta jobb o får inte tillräcklig hjälp 😰 så när folk frågar man man gör om dagarna, eller vill göra.... har inget svar o det gör så ont!




Känner mig totalt misslyckad o värdelös. Samtidigt är jag glad att jag just nu slipper soc, af m.m




Sen min utmattning o hälsa som sviktat så mycket  "Det är bara o kämpa på, du hittar nåt snart" sånna kommentarer gör mig rasande.




Det blev för mycket efter att jag var tvungen o flytta från Sthlm, där o då försvann kämparglöden o hoppet om ett liv där jag är tillräckligt självständig så jag kan bo där JAG vill.