Stockholm stammis

 
hahaha ja jag åker ofta till Stockholm nu under maj månad, tidigare var jag dit över helgen o firade kompisen Benjamins 30 årsdag med större sällskap på Kaknästornet o nu mitt i veckan blir det dit igen men denna gång är det jag som är mer i fokus. 
 
imorgon eftermiddag ska nämligen jag o två grabbar vara i fokus för mingel på UNG samtal via Sthlm habilitering som deltagit (jag ska senare) i intervju filmer o berättar om hur vi upplever o leva med Intelektuell funktionshinder (lindrig utvecklingsstörning) som då kommer finnas på nätet o även användas i andra sammanhang. Jag blev tillfrågad via Facebook efter en kommentar ang diagnosen då dom letat efter en tjej som kunde tänkas delta. Jag hade lätt deltagit även om man inte fått något än uppmärksamhet, men dom står för resekostnaderna tur-retur o även ett litet arvode för inspelningen senare. 
 
Fortsättning följer...