Grattis på mig

Ja idag är det tydligen dags o fira fördelsedag igen.  nu har även jag uppnåt en ny level i livet, 30 års strecket! Självklart skulle dagen börja med kaos med o försova mig rejält o vakna halv tio trots väckarklocka på halv nio (sov med öronproppar pga stökljud) blir en kvart sen till Röda korset men gött nog är dom förstående o börjar sjunga istället hehe. Fick en stor blomma och tårta av dom andra arbetarna/volontärerna som gillades.

Efter jobbet blev jag hämtad av pappa som ringt tidigare o tänkt att vi skulle fixa möbler till min kuvös (inglasade balkong) så det blev åktur till välsviken o sen snabbt till coop på kronoparken för att hämta ett paket från Lyko, fick ett snyggt grattis kort från släkten på mammas sida. efter allt detta så bäddade jag ner mig i soffan o beställde hem en pizza o cola.

(null)

(null)

(null)

(null)