Härligt avslut på 2017

Året bjöd på en riktigt jobbig början, MEN sen blev det bitvis bättre efter mars månad. Fick rätt till aktivitetsersättning o slapp stressa runt mellan alla myndigheter varje månad till ingen nytta, kunde på allvar söka efter lägenhet i Karlstad igen som inte vart möjligt med försörjningsstöd innan. Fick äntligen börja på en anpassad daglig verksamhet (röda korset) två ggr i veckan för mer orkar jag fortfarande inte, då får man habiliteringspeng på 45kr/dagen. Fick äntligen se ett japanskt rockband i Sthlm som jag missade för tre årsen.
 
Men en av dom bästa sakerna måste vara att jag inte känner mig så ensam längre, jag har äntligen upptäckt hur underbar en viss kille är som måste haft världens tålamod med o vara med mig ^^
Kan ett år sluta på ett bättre sätt än såhär? Tror inte det ❤️
(null)
 
Love