Olidligt värre

Nu får det fan vara nog med denna hetta!! 

Jag personligen får ingenting gjort nästan för detblir dålig sömn pga värmen o av att folk ränner ju utanför sovrumsfönstret (markplan) inte alltid öronproppar funkar. Har en bordsfläkt men pga min ljudkänslighet så går det inte att sova med den igång! Jag ligger halvvaken hela tiden istället. Har eftermiddags/kvällssol i lägenheten så förmiddan är iaf lite lindrigare. 

Så nu blev det att emigrera till föräldrarna på landet i några dagar för här kan jag sova med fönstret öppet (myggnät) o så finns mer skuggplatser att befinna sig på ute. Detta är seriöst min värsta sommar någonsin o längtar till hösten, har aldrig gjort det tidigare.

(null)

#1 - Erika

Håller helt med dig nu går denna hetta ge sig.
Man längtar efter den under höst & vinter, men nu är det inte roligt längre. :(

djur & människor mår dåligt i värmen och alla skogsbränder är hemskt de måste komma regn o bli svalare väldigt snart.