Liseberg med Attention

Jag börja verkligen sommaren med massor utav äventyr, tur att man hade valt o ta en semestervecka från jobbandet så jag hann vila emellanåt.

I lördags var det äntligen dags att åka ner till Liseberg med föreningen Attention Karlstad-Värmland. Vi åkte från centralstationen kl 8 på morgonen o hämtade upp lite fler vid två andra ställen längs vägen. Jag kände iaf en person på resan då min kontaktperson skulle resa med sin ena son så jag kunde ta sällskap med dom. Vi möttes av sol o minimalt med moln på plats o efter lite bökande vid incheckningen för gruppen så kunde vi börja göra det som vi ville, åka karuseller! Jag har vart lite osäker på hur det skulle funka o vara på Liseberg nu när jag har besvär med utmattningssyndrom som förstärkt mina autistiska sidor, men vi ordnade intyg som styrkte att kontaktpersonen var ledsagare åt både mig o sin son på plats o det var inte några problem. Tänk vad utrycks energi jag sparat tack vare detta intyg som gjorde att jag inte behövde stå i långa köer. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)