Hemsk väntan + landet

Då var helgen förbi, som spenderades i forshaga skogarna hos föräldrarna. Jag skulle få besök av privatläkaren som hjälpte mig med ansökan till aktivitetsersättning för 1 1/2 årsen.

Försäkringskassan har drygat som tusan o senaste två veckorna börja dom ringa dagligen till min godman om det ena o andra som behövdes + dom krävde plötsligt komplettering på intyget för sjukersättning o behöver det senast 18/3 alltså dagen innan utbetalning (om jag nu beviljad) så nu har dom verkligen bråttom!! Sen har även läkaren föreslagit efter vårat långa möte att jag kan behöva göra en utredning för ADD då det finns tydligare tecken nu. det komiska är att JAG nämnde egna misstankar om ev ADD för 1 1/2 årsen. Om det nu visar sig att en utredning kan bli aktuell om några år så kommer vi satsa på en privat utredning, det blir kostsamt men bättre o få det klart snabbt som vissa sagt.

Tur man kunde umgås med pälsbollen Nova och hästarna på gården under helgen så man kunde få annat i tankarna.

(null)