Skutbergets dag

Igår skulle jag o vännen Anna åka tillsammans till skutberget där det skulle vara lite olika aktiviteter som ordnats av föreningen Skutbergets Wenner. Jag blev upphämtad vid universitetet o sen drog vi iväg, vädret var toppen o passande för utomhus aktiviteter. Jag träffade även på lite folk jag kände igen bl.a en lärare som är aktiv i skutberget frågan och några fler. Några andra föreningar hade informationsbord och en skylt med karta som det markerats ut var ev Mumindalen skulle byggas om det blev utav.

Vi tänkte prova tipspromenaden som fanns längs 3,5 km spåret, dock spåra det ur efter fråga 7 o vi fatta inte vart fråga 8 satt nånstans men pallade inte o vända tillbaka så vi fortsatte framåt istället. Inte lätt för Anna o gå i backarna med en bebis i magen som tog emot men vi tog oss igenom. Kan säga att jag var rätt död hemma resten av eftermiddan/kvällen då utmattningen kändes. Men jag ångrar inget, jag vill dit igen.

(null)