Mot storstan!

(null)

Idag drar jag äntligen till Stockholm igen, det var alldeles för längesen sist jag kom iväg. Denna gång blir det mycket skoj under ett o halvt dygn.

Först idag ska jag åka från Karlstad kl 13:13 och vara framme kl 15:43 sen drar jag direkt till vandrarhemmet som jag ska sova över hos under natten i Norrmalm området. Sen blir det ner till slussen o vidare till Fotografiska mee utställningen Wonderland, hoppas träffa några andra inom Lolita Stockholm där. Sen resten av kvällen blir kanske mest lungt eller ut på liten promenad o ta bilder, jag älskar o traska runt där.
På lördagen blir det att packa o lämna in väskan på stationen o sen vidare till Älvsjömässan o möta vännen Anna som också åkt till Sthlm o gå på Sy kr hantverkarmässan under dagen, vi hoppas på att fynda mycket på plats men inte för mycket. Sen far vi hem igen kl 18:10