Nytt år

Det är så SKÖÖÖNT att all ledighet är över för ett par månader. Jag hade äntligen fått upp en bra veckorutin för att ha maxat med energi om dagarna men när julledighet och nyårsledighet gör att Röda korset är stängt flera av dagarna jag annars är på plats o gymmet har stängt eller andra öppettider så bryts allting o jag är tillbaka till trötthet hela dagarna så behöver kämpa endel igen.

Annars så är det nya året helt okej, jag har kämpat vidare med nässprayberoendet (andra månaden nu) som jag låtit bli receprfria o har bara en från min läkare och en månad utan Coca cola. Fram tills i förrgår var jag utan cola men då mådde jag så kasst psykiskt att jag trilla dit på två glas, sen har jag kämpat pånytt. DOCK har inte läskdrickandet dagligen slutat utan jag skippar bara den med koffein. 

Jag har nog som endel i min diagnos lätt att fastna i beroenden o det tar skit lång tid att ens kunna trappa ner oftast. Men nu har jag hittat några saker som gör att jag orkar lite mer majoriteten av dagarna iaf!


(null)