Härligt besök i Sthlm

Längtar hela tiden tillbaka till storstan, var verkligen trevligt att hälsa på där för två veckorsen (orkade inte blogga) med hjälp av gratisnatt poäng genom ****** jobb kunde jag få bo på hotell vid Hötorget i Sthlm city.


Det var meningen att det skulle bli meetup med en J-fashion förening men det osäkert pga sjukdom så jag planerade in lite andra aktiviteter, bl.a träffade jag kompisen Benjamin o en av hans sköna kollegor o käkade på Kungshallen. Jag gjorde även ett besök till gamla stan o shoppa på sfbokhandeln ( gjort en mini lista) o sen promenerade lungt innan det blev hemmåt till hotellet pga trötthet, efter ett antal timmar så kände jag för att gå en längre promenad runt Vasastan o platserna jag var mycket på under plugget där. Jag blev ute i nära två timmar, gissa om mina fötter värkte efteråt haha!

På sista dagen (måndag) skulle jag på ett spännande möte hos habiliteringen vid Rosenlund på Södermalm för att prata om ett litet sammarbete jag kommer att göra längre fram, men det berättar jag om senare. Sen blev det mycket tid med att flänga runt på buss/tunnelbanetåg för att kolla olika platser innan hemfärd.