Jag har vunnit!

För snart två veckorsen fick jag ett superbra samtal från min mor som sa att jag skulle sätta mig ner, fattade ingenting o undrade vad tusan som hade hänt. Hade mormor dött? Nää mamma lät för glad för att det skulle vara sånt. 

 
Den super härliga nyheten var att det kommit svar från f-kassan ang min ansökan om 100% aktivitetsersättning hade alltså gått igenom! Jag har äntligen fått rätt till lugn o ro, fått rätt till att slippa all stress och ångest med alla olika myndigheter, rätt till återhämtning i min egen takt!!!
 
Det var precis som att komma loss från tyngden vid botten av ett mörkt hav o plötsligt ligga o flyta på ytan o gunga med istället. Allt blev mer färgglatt inom mig igen o det har jag verkligen saknat.
 
Det är helt sjukt att man ska behöva lida såhär mycket o länge att man T.o.m måste gå in i väggen för att samhället är så ovetande om hur mycket alla krav har förstört mig.