Anirasistisk motdemonstration



Igår så höll Vänsterpartiet, Feministiskt initiativ och Ung vänster en större motdemonstration på stora torget i Karlstad samtidigt som SD hade träff med sin partiledare som besökte Karlstad samtidigt. (Jag visste inte att detta skulle vara samtidigt) och tyvärr så blev jag själv på plats men ändå inte för vi var riktigt många på motdemonstrationen ändå men jag kände ju bara igen några men ingen som jag är vän med. Men jag fick låna en regnbågsflagga av vänsterpartiets olika flaggor som tagits med för evenemanget o det var trevligt. 

Det var flera talare o även lite musikunderhållning med en man som kallas Papi som spelade trummor tillsammans med ett gäng. Undertiden kom det folk med stora kameror som fotade omkring, troligen från tidningarna o sen tv eller något. Efter en timme började det hela att ta slut o det var skönt för jag mådde inte alls bra i huvudet efter allt ljud som blivit av högtalarna o trummor o handklappande. 


(null)

(null)

(null)

#1 - Kameratrollet

Alltid hörselskydd med i plånboken!