Funka-för-livet mässa

(null)
Idag åkte jag och en vän ner till stan o besökte Funka-för-livet mässan som fanns på Carlstad conferens center och var gratis inträde. 

Idag var det andra och sista dagen som dom fanns på plats. Först lyssnade vi på stand up med Thomas Oredsson och  Christoffer Fernis. Efteråt tog vi varsin tipspromenad lapp o kollade runt bland alla montrar samtidigt som vi svarade på tipspromenads frågorna då o då. För min del så kände jag till många av föreningarna och organisationerna som presenterade sig på plats men jag hittade även endel som jag inte hade så bra koll på + att det fanns många olika assistansbolag vilket gjorde mig förvånad, eftersom jag inte behöver assistans så har jag aldrig känt till sånna utan trodde det bara fanns via kommuner. 

Det roligaste måste nog varit alla gratis saker som fanns ^^ jag älskar ju o plocka på mig sånt som tex pennor, reflexer eller godis men även broschyrer.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)