Rolig helg i storstan

Har varit en speciel helg. Fredagen blev riktigt nice med att jag slapp åka kollektivt för Benjamin körde ner till centralstation så åkte vi till Liljeholmen o tog en fika, han visade vart båten Patricia låg nånstans ( vi skulle dit med 13 andra pers o fira hans syster o en till persons födelsedag ) vi hade hur kul som helst o god mat + efterrätt. Senare blev det o lyssna på liveband som körde bra covers. Vi kom hem efter fyra på natten.

Jag råkade sova till ett på dagen så det blev lite bråttom att fixa sig, skulle ju till Lidingö o kolla på ett rum. Först hitta bi inte rätt port haha så han som har lägenheten mötte oss utanför. Det kändes rätt litet i överlag men bra läge o nära innerstan. Sen åkte vi vidare ner till Tullinge där jag skulle se ett större rum i källar/markplan i ett familjehus. Jag gillade det verkligen. Dom har en mysig liten hund också.

På kvällen tänkte vi bara ta några öl/cider med vän o kollega till Benjamin vid Medborgarplatsen, sen ville vännen till Göta källare som är en klubb. Det sluta med att vi var kvar till tre då dom stängde. Då tog vi lite mc Donalds mat o åkte hem. Sen igår tog vi det lugnare o bara gick runt, jag visade vart skolan ligger på Vasastan. På kvällen åkte jag hem.