kraschar i skolan

Det har varit väldigt mycket som hänt mig på kort tid, mycket som stressat mig o dessutom gjort mig mer deprimerad. Efter förra helgen blev jag snabbt sämre i humöret o deppig, ville inte dra till komvux eller liknande utan bara stanna under täcket o sova bort tiden här.
 
[tisdags] Sen blev det jobbigare på engelskan när vi skulle börja jobba med mer grammatik o massa konstiga namn på dom ( sånt hade man ju inte i särskolan ) så jag började få panikångest för dom andra verka hänga med utom jag, sen började läraren ställa frågor som vi skulle svara på o jag bara.. jag hänger inte med, vet inte. När det går för fort o jag dessutom inte fattar så bromsar hjärnan lixom så jag inte tar mig frammåt trots ansträngning, Nästan håller andan medans jag skriver fort som tusan, men tillslut orkar jag inte o bara släpper allt o då är tårarna inte långt borta. Försökte efter lektionen förklara varför det kändes så jobbigt (kan fan aldrig hålla bort tårarna när jag krachlandar känslomässigt) Hon förklarade lite o sen föreslog att jag kunde prova att vara med i engelska 3 ett tag o testa. Vilket jag höll med om.
 
Jag bröt ihop ett antal gånger efter att jag hade gått från lokalen o försökte lugna mig halvt dold med solglasögon vid sidan av en butik som det fanns en innergård intill. 
 
 
#1 - Evy

Oj då! Lät inte kul du! Jobbigt att der blir så illa å jobbigt för dig när du inte hänger med sådär. Hoppas det kommer gå bättre för dig i engelska 3 då om den nu ä lättare för dig å så. :)