Fritidshjältar för NPF

(null)
 
Då har man också fått sig en sådan snygg tröja från föreningen Passalen Karlstad! Jag hade börjat delta i aktiviteterna i augusti efter att ha sett info o bilder genom en vänner som hängde med dom. 

Jag valde att testa själv o lär bli kvar länge till, har letat som fan efter något liknande som kan funka för mig med min överkänslighet o viss hjälpbehov. I deras reklamblad står det iofs för barn o ungavuxna MEN det finns ingen åldersgräns så är du närmre 50-60 får du också hänga på dom aktiviteter som Passalen ordnar. Jag har hängt med på bowling och fika på orrholmen där vi diskuterar o planerar en massa saker som ska funka för så många som möjligt med olika NPF och handikapp. Jag är nu även med i fritidshjältar som är ett mindre gäng som besöker olika fritidsgårdar först inom Karlstad kommun för o informera hur det kan bli bättre även för dom med rullstol, ljudkänslighet eller talsvårigheter att också få möjlighet att delta på plats.