Hälsomässa



Denna helgen hade jag planerat in att besöka en mindre mässa i våxnäs för o gå på en Hälsomässa som hade mycket fokus på mycket spirituella inslag men även olika hälsotips o kost. Jag åkte dit med min kontaktperson under lördagen som mötte mig vid hållplatsen i närheten, det kostade 60kr i inträde o det var så smidigt att man kunde välja mellan swish/kort/kontant betalning. Väl därinne var det väldigt lungt men mycket att kolla på så först fastnade vid ett ställe som hade massor av egengjorda smycken med symboler tex livets träd o annat. Det var några medium o flera massörer/healing utförare på plats o det jag gillade var att vid ett bord kunde man få prova o dra ett orakel kort o läsa om vad det betydde. 

Då o då gick några personer o trummade lungt på målade trummor i skinn (det fanns i akryl med) o några som dansade runt. 
Jag hittade förstås mycket som hade kunnat följa med hem MEN ville inte använda upp hela min budget, vissa grejjer ville jag helst kolla om jag kan hitta med andra motiv eller priser. Så det blev bara en liten Bastet staty och tre stenar/kristaller ametist, rosenkvartz och en koppar. 


(null)

(null)