Närcon 2019

Det har gått två veckorsen årets Närcon startade, och vet ni vad? JAG VAR DÄR!!

Självklart skulle det bli samma sjuka värme som förra sommaren så jag var rätt bekymrad över hur jag skulle orka med det hela, skulle jag dra med en fläkt eller inte? Det gjorde jag inte för det skulle bli för trångt. Men det som gjorde att jag orkade vara på plats från onsdag till söndag var tack vare en tjej som lät mig låna hennes lägenhet + cykel medans hon var bortrest samma vecka så jag hade möjlighet till lugn o ro plus fönster med norrläge. 

Jag åkte till Linköpings universitet/Närcon på eftermiddagarna o kvällarna men hade med paraply för o undkomma solen. Fick träffa det japanska idolbandet Necronomidol o ta gruppfoto, senare se dom uppträda på stora scenen. Kollade runt i C-huset där majoriteten butiker låg och se en massa coola o nostalgiska kostymer längs hela området. 

Jag var bla på J-fashion träff med föreningen JFÖ (J-fashion föreningen Östergötland) sen påkvällen hade jag äntligen min Pokémon cosplay på mig o promenerade fram o tillbaka o minglade.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)