Prova-på-dag aktiviteter

Fint väder blev det denna lördag o passande nog skulle det hållas prova-på-dag ute vid Sundsta idrottshall med många olika föreningar.

Det var Passalen Karlstad som påminde mig om att detta skulle vara för jag hade helt glömt bort, tog mig dit o hängde med dom som var på plats. Brevid fanns Fritidsknuten o visade vad som kommer hända där framöver. Fick prova att stjuta mål vid ett innebandy mål med mindre hål framför vilket var svårt haha. FUB hade ett litet ställe och även några assistans bolag med information. Karlstad ryttarklubb hade två hästar med som barn kunde rida lite på (svårt om man behöver rullstol kanske) sen längre bort såg jag Karlstad bågskytteklubb ha lite provstjutning. (Har tagit uppehåll med bågskytten)

Det fanns tydligen lite grejer inne i hallen också men jag stannade kvar ute för dök upp vid ett tiden o dom flesta packade ner vid två för då skulle snart en föreläsning starta som majoriteten ville se. Men jag drog mig hemmåt sen. Jag tycker det är rött gött o komma till sånna här saker för då kan jag slappna av o slippa tänka på hur jag agerar eller pratar jämfört med i många andra situationer då jag tänker mig för konstant.


(null)

(null)

(null)

(null)