Resa till Ullared

(null)
På tisdagen (i förr går) så var det dags att bliva upp skit tidigt för att hinna med Vänerbuss kl 05:45 mot Gekås Ullared ihop med 8 andra medlemmar från Attention  Karlstad/Värmland. 
 
Jag åkte ihop med min kontaktperson och en vän så trevligt sällskap hade jag hela tiden. En lista var fixad ihop med varje avdelning som jag ville besöka under besöket, karta över byggnaden laddade jag ner från deras hemsida för att hitta bättre. Vi gick snabbt igenom avdelningen Damkläder då vi skulle hitta ytterkläder först o vännen visste hur vi skulle komma fram, jag lyckades köra in i henne tre gånger på kort tid Haha. Efter att ha provat ett par olika jackor och även hittat bra överdragsbyxor så var jag nöjd i den delen av shoppingen, så då blev det lite lunch i kaffebaren som var riktigt lungt o gött ett tag. Det är verkligen enormt där inne, jag lyckades gå vilse en stund när jag ville komma fram till avdelningen för Hobby & kontor så jag gick runt o svor för mig själv tills att jag kollade noooga på kartan.  
 
Tur att man tog på sig träningskorna denna dag för det promenerades verkligen i 4 timmar, korta pauser var behövligt med en fika för o kunna fortsätta. Sminkavdelningen o accessoarerna var riktigt kul o kolla runt då allt var riktigt billigt o ändå massa märken man kände till. Innan vi gick till kassan blev det o ta en påse av Ola-Connys limpa och Morgans chips förstås. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)