Psyket nästa eller?

Visste inte vad jag skulle skriva, haft svårt o finna ord. Känns som jag blivit avstängd känslomässigt o är så satans trött o stel i kroppen.

I torsdags hade jag ett nytt möte hos f-kassan som mamma var med till då hon agerar som godman i myndighetskontakter. Vi hade med komplettering från min läkare till aktivitetsersättning ansökan som handläggaren kunde säga direkt att det inte är tillräckligt o kommer resultera i avslag iallafall, jag förstår inte vad jag ska göra längre då jobb inte går att hitta o jag har ett helvete med mig själv som blivit värre senaste halvåret då jag tappar mer hår än vanligt + utvecklat rosacea i hårfästet/pannan. Har ökat dosen på sertralin till 100mg då ångesten blivit outhärdlig för mig o gjort att jag bara orkar ligga ner i soffan o inte ta tag i sånt som behöver fixas.

Mamma sa väldigt bra saker på mötet hos f-kassan: ska det behöva gå så långt att jag måste köra Linda till psykakuten?

Det känns som försäkringskassan kör nån typ av lotteri, några få får hjälp medans resten inte får någon hjälp alls.