Börja med bågskytte?

Under förra lördagen blev det att besöka våxnäshallen i Karlstad, en vän skulle tävla i bågskytte igen efter ett längre uppehåll och undra om jag ville komma o hejja på. Hennes kille och hans far fanns också på plats o vi höll koll på vännen när hon sköt under sina omgångar, jag har blivit mer sugen igen på att ge bågskytte en chans o gå på Prova-på-kväll vid Tingvalla i centrum. Man kan vara där gratis tre gånger innan man bör bli medlem, årskostnaden är lite hög för min minimum inkomst men ska isåfall kolla om det finns möjlighet till att dela upp det på två månadsbetalningar.





#1 - Fröken M

Kul !! Jag sköt pilbåde i många år i min ungdom
( både i karlstad bågskytteklubb och i Borås bågskytte sällskap )
Pilbågarna har jag faktiskt fortfarande kvar, men det var många år sedan jag använde sem sist :)