Hemskt psyke nu

Ush o fy vilken jobbig svacka jag hamnat i sen i torsdags kväll, jag har ju trott att det är i mars som fkassans svar ska komma, nej det är i slutet av april... 

sen med arbetsträningen så funkar det bara med tre Tim på två dagar, nån gång försöker jag med en tredje dag. Vem fan vill anställa någon som mig? Idag funkar kanske högst 25% om ens det? Väldigt begränsat med arbetssysslor o då bör det vara anpassat beroende på vart jag hamnar för just nu är jag seriöst på en av dom bästa ställena, men anställning lär det väll aldrig kunna bli? Det är ju röda korset med volontärer så varför skulle jag bli ett undantag? Jag har suttit fast mellan myndighets stolarna i snart 9 år förutom att jag försökt plugga vilket har gått bra på målerilinje då var det mycket ensamarbete MEN på grafisk form så var jag nära på att hoppa av ett antal ggr pga pressen med deadlines o att jobba i grupper plus webbside jobb som inte funka. 

Även om jag har en jätte trevlig Sius på af så har varken hon eller jag hittat nåt som funkar eftersom platserna svarar att dom inte kan ta emot mig, eller så känner hon att det skulle bli för jobbigt för mig (jag litar på henne) o sen i höstas klarar jag inte av mer, har tappat allt självförtroende o behöver ofta prata med kurator o även äta två olika antidepressiva för att klara av mig själv för pga ökad ensamhet pga att folk man trodde va ens vänner tar avstånd eftersom jag jämt verkar bitter.

#1 - Sandora

Oj då1 Men nånting borde ju finnas tycker man... :(

#2 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Jag hade full aktivitetsersättning i flera år nu har jag som du vet flera jobb. Du kommer med få det bara du vill, det handlar bara om att hitta en arbetsgivare som fattar grejen. Och de finns fast det kan vara svårt att tro:)

Svar: Jag fick medelande av min mor att det kommit brev från f-kassan att jag beviljas full aktivitetsersättning äntligen. Nu kan jag pusta ut o jobba på mitt mående
linda karlsson