Ny hobby pågång

Sen för snart en månadsen har jag försökt Komma igång med att lära mig o sticka (igen för femte gången?) och lånade boken "Alla kan sticka" från biblioteket. Den förklarar och visar mer tydligt o steg för steg som jag behöver för o överhuvudtaget begripa något av detta språk som stickning innehåller. 

Självklart fastna jag flera ggr o varit nära på att få psykbryt över allting så väntade med o fortsätta tills att jag hade min lilla semester o drog till familjen så mamma kunde hjälpa mig genom att visa hur stegen skulle göras då hon hållit på mycket med detta innan min tid. Genom att få hjälp med den förvirrande grunden så kom jag sakta men säkert framåt o har hitills lyckats lära mig endel o även gjort ett par fina pulsevärmare till mig själv.

Kommer behöva låna om boken för jag pallade inte att göra någonting vissa veckor pga denna hemska hetta!

(null)