Internationella lolitadagen

Lördagen i Stockholm bjöd på den värsta temperaturen jag vart med om på många år! Skulle iväg o träffa ett gäng o ha piknick borta vid Farsta gård o fira internationella lolidadagen, jag glömde att ta en bättre bild på vad jag hade på mig så det fick duga med denna sneakpeak aktiva bild. Jag ville styla en fin frisyr MEN fatta ju att det inte vore lönt för den skulle förstörts av all svett. 

Självklart valde jag ett par skor som hade mer klack o försökte hinna ikapp övriga personer till mötesplatsen så det slutade med att jag fick en större blåsa på vänster trampdyna Aj Aj!! Men själva picknicken blev riktigt lyckad ändå med alla olika godsaker som folk hade med sig, jag köpte med druvor o kolsyrat vatten. En av tjejerna hade även med sina söta kaniner som självklart matchades med fina miniatyr vingar på vardera sele. Jag trodde att det skulle bli ett helvete o ta sig hemmåt igen för det gjorde så jävla ont i fötterna + det var 28 grader varmt i luften, men jag klarade mig o gick barfota den sista biten från tunnelbanan o Benjamins lägenhet.


(null)

(null)

(null)