Krångligt med gymmet

Varför ska det vara så svårt med tidsuppfattning?? Det är andra gången denna månad som jag inte hinner till yogapasset innan deadline (10 min innan det börjar) för o inte bli av med min plats.

Sen mitt gym ändrade tiderna för den gruppträning som jag försöker få plats på ändrat tid för yogapasset på tisdagar så har jag blandat ihop tid för bussen o vilken tid jag behöver dra för o vara framme i tid utan o behöva stressa. Så nu tog jag bort mina kommande bokningar för nu blev jag less på att bli så stressad innan framkomst.

Så istället för yoga igår tog jag ett rejält pass på ett löpband istället o powerwalka typ i 20 minuter itakt med favorit musik på Spotify. Blev lite prat med en person som man brukar springa på när man tränar på seneftermiddagar också.

(null)

(null)

(null)