vuxenhabilitering och psykiatrin

alltså.. kan någon förklara för mig varför Vuxenhabiliteringen och Psykiatrin får hålla på att skicka runt folk utan att ta något ansvar?? vart ligger detta grundproblem i att det får hålla på år ut o år in. för mig har det börjat nu nämligen.
 
Ni som känner mig vet att jag haft kontakt med Vuxenhabiliteringen i många år i omgångar, sen för ett årsen så började problemen märkas hos dom. Det dröjde längre än väntat o få komma på möte o då fick jag tillslut träffa en ptp psykolog men efter det så hände ingenting o jag hörde av mig några gånger o fick först veta att hon var ledig, sen var det så att hon slutat! ytterliggare nån månad senare fick jag äntligen träffa en annan ptp psykolog som då berätta att det har blivit mycket mindre resurser hos dom nu. På grund av det så har det blivit mycket omprioriteringar o bl.a jag kunde bara få fem träffar med henne.. jag blev helt ställd, är detta sant?! ja tyvärr så om du behöver mer samtalsstöd får du vända dig till Psykiatrin.
 
Nyligen gjorde jag tillslut det o berättade hur jag har haft det senaste ett o halvt åren o problemet med Vuxenhabiliteringen, gissa vad jag fick för svar? jo att jag ska vända mig till just Vuxenhabiliteringen! Detta har jag nyligen också klagat till Region Värmland om och det dom hänvisar mig till är telefonväxel!! Jag har problem med att prata med okända i telefon då jag inte kan formulera mig tydligt nog plus svårt o fatta vad sånna menar. 
 
Såhär har redan flera bekanta o vänner berättat för mig att dom vart med om men jag vägrar låta detta få passera förbi obemärkt. Jag kommer klaga till media o även politikerna.
 
TÄNK PÅ VAD NI RÖSTAR PÅ!