plantering

det är garanterat fler än mig som börjat med o förså kommande odlingar i sånna här mini växthus. Det tråkiga för mig dock är att det inte är så bra o ha massor av plantor på balkongen tydligen, under två somrar har jag drabbats av bladlöss o dom går inte att få bort utan dom förstör allting. 
 
Så detta år blir det bara två tomatplantor o lite blommor, får verkligen hoppas att det inte blir angripet lika lätt om jag har mycket färre plantor. vill verkligen få njuta av grönska på balkongen. Det är nu som man önskar att man hade liten gräsplätt o odla på istället. men man kan ju inte få allting, vet att det bara är o ta en pallkrage eller fler hemma o odla lite där. men hur ska jag kunna ta hand om det om jag inte ens nu kommer dit mer än nångång i månaden? nä det blir krångligt för mig.
 
 
 
#1 - Yolanda - Aspergers syndrom - Diktande....

Mysigt (: